Cena služeb

Ceny poskytovaných služeb jsou koncipované jako zvýhodněné cenové balíčky, zahrnující základní cenu dle TYPu subjektu nebo služby a případné příplatky (u pravidelných služeb) za OBJEM zpracovávaných operací, počet ZAMĚSTNANCů a zpracování výkazů v zahraničním obchodu (IMPEX) či vnitropodnikové účetnictví (VNITRO).

Jedná se o jednorázovou nebo stálou měsíční platbu (podle typu služby) při dodržení průměrného počtu účetních případů a počtu zaměstnanců dle typu balíčku - průměr je stanoven za čtvrtletí.

Všechny uvedené smluvní ceny jsou konečné, bez dalších příplatků. Firma není plátcem DPH.

Služby na míru

Nenašli jste v nabídce vhodný balíček?

Kontaktujte nás a sestavíme vám cenový balíček přesně NA MÍRU vašim potřebám!


Jednorázové služby

Jednorázové služby, prováděně na základě vzájemné dohody či plné moci, v dohodnutém rozsahu.

Služba NEMO
přiznání k dani z nemovitosti včetně příloh
900 / jednorázově

Služba vhodná pro nabyvatele nemovitosti při prvním podání daňového přiznání

Služba ZÁVIS
přiznání k DPFO pro všechny příjmy mimo podnikatelskou činnost (§7)
500 / jednorázově

Služba vhodná zejména pro zaměstance s povinností podávat daňové přiznání, s příjmy z více zdrojů (kromě příjmu z podnikání).

Služba FYZOS
přiznání k DPFO pro všechny příjmy včetně podnikatelské činnosti (§7), roční přehledy ZP a SP
700 / jednorázově

Služba vhodná pro drobné podnikatele, na základě vlastních výstupů z účetnictví nebo uplatňující výdaje procentem z příjmu.

Služba UPOL
zaúčtování jednotlivých účetních položek
25 / za položku

Služba vhodná při jednorázovém účtování nebo při zpětné rekonstrukci účetnictví.

Služba ZÁSTUP
zastupování na úřadech
600 / za hodinu

Zastupování na finančním úřadě, zdravotní pojišťovně, správě sociálního zabezpečení a dalších státních institucích, na základě plné moci

Služba HODINA
poradenství, administrativní a ostatní činnosti
400 / za hodinu

Účetní a daňové poradenství, administrativní a ostatní (jinde neuvedené) činnosti.


Pravidelné služby

Cena pravidelných (měsíčních) služeb se skládá z ceny základního balíčku (TYPu subjektu), příplatku za OBJEM účtování, případně za ZAMĚSTNANCE a SPECIÁLNÍ služby.

TYP subjektu (základní balíček)

Součástí základního balíčku je uvedené smluvní vedení účetnictví či jiné evidence, zpracování daňových přiznání, základní měsíční či čtvrtletní přehledy a sestavy, daňová optimalizace a poradenství.

Balíček NEZISK
účetnictví pro neziskové organizace, roční závěrka, přehled dárců, DPPO z vedlejší činnosti
200 / měsíčně

Balíček vhodný zejména pro zapsané spolky, politické strany a další neziskové organizace

Balíček ŽIVNOST
daňová evidence, skladová evidence, evidence DHM a vozidel (SiD, PHM), DPFO, (ne)platce DPH, roční přehledy ZP a SP podnikatele
300 / měsíčně

Balíček vhodný pro fyzické osoby podnikatele (živnostníky), nezapsané v obchodním rejstříku

Balíček STARTUP
účetnictví pro podnikatele, skladová evidence, evidence DHM a vozidel (SiD, PHM), DPPO, (ne)plátce DPH
300 / měsíčně

Balíček vhodný začínající firmy (Start-upy), max. 3 roky od jejich založení

Balíček ESHOP
účetnictví pro podnikatele, skladová evidence, evidence DHM a vozidel (SiD, PHM), DPPO, (ne)plátce DPH
400 / měsíčně

Balíček vhodný firmy provozující e-shop nebo provozující internetové služby.

Balíček PODNIK
účetnictví pro podnikatele, skladová evidence, evidence DHM a vozidel (SiD, PHM), DPPO, (ne)plátce DPH
600 / měsíčně

Balíček vhodný pro většinu firem výrobního charakteru nebo poskytujících služby

Příplatek za OBJEM účtování

Objem účtování je měsíční počet zpracovaných položek, odvozený od čtvrtletního průměrného počtu zpracovaných položek účetního deníku. Za položku účetního deníku se považuje zaúčtování jedné přijaté/vydané faktury (včetně spárování a zaúčtování platby), pokladního dokladu (paragonu), řádku výpisu z běžného účtu a dalšího jednotlivého (interního) dokladu.

XS
max. 25 případů
+600 / měsíčně
S
max. 75 případů
+1 500 / měsíčně
M
max. 200 případů
+3 500 / měsíčně
L
max. 500 případů
+8 000 / měsíčně
XL
nad 500 případů
+12 000 / měsíčně

Příplatek za ZAMĚSTNANCE

Zpracování zaměstnanců zahrnuje personální evidenci, zpracování měsíčních mezd, měsíčních výkazů o platbě pojistného a roční zúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti i srážkové daně.

3
max. 3 zaměstnanci
+300 / měsíčně
10
max. 10 zaměstnanců
+700 / měsíčně
25
max. 25 zaměstnanců
+1 200 / měsíčně
25+
nad 25 zaměstnanců
+2 000 / měsíčně

Příplatek za speciální služby

Příplatek za výkazy při importu či exportu zboží (IMPEX) při zahraničním obchodu obchod nebo VNITROpodnikové, resp. manažerské, účetnictví.

IMPEX
výkazy při importu a exportu zboží
+2500 / měsíčně

zpracování statististických výkazů INTERSTAT/EXTRASTAT při zahraničním obchodu

VNITRO
vnitropodnikové a manažerské účetnictví
+1500 / měsíčně

členění všech operací ve struktuře středisko/výkon/zakázka, použití principů vnitropodnikového a manažerského účetnictví

TRIGONASTER s.r.o.

Roháčova 145/14, 13000 Praha 3

IČ: 261 32 907

Bankovní účet: 6030111999 / 2010 (CZK)
CZ9520100000006030112019 (EUR)

TRIGON CENTRUM

Havlasova 1033, 27201 Kladno

kontaktní, konzultační a škoící centrum pro nabízené oblasti činnosti

www.trigon.pro

ASTER TRADE

elektronický obchod s ochrannými prostředky (roušky, respirátory) a odbornými i zážitkovými kurzy pro veřejnost

provozovatel TRIGONASTER s.r.o.

www.astertrade.cz

© TRIGONASTER s.r.o.

Search